Ви є тут

Як залучити гостей в ресторан

Що робити, якщо потік гостей в закладі різко скоротився?

Потрібно зробити три простих кроки: з'ясувати причину, дізнатися потреби і болю цільової аудиторії і підготувати покроковий план, як залучити гостей в ресторан в кризу.

Зараз розповімо про всі три етапи докладніше.

З'ясовуємо причину

Після 2020-го року ресторанний бізнес не буде колишнім. Потрібно це прийняти.

Тепер відвідувачі обходять улюблені кафе і ресторани стороною, а відвідування замінила доставка страв в офіс або на будинок.

Це - одна з ключових причин. Але і її можна опрацювати.

Вивчаємо потреби цільової аудиторії

Перед тим, як залучити відвідувачів в ресторан, Потрібно зрозуміти, чого вони бояться найбільше.

Ми виділили чотири страху:

  • боязнь після візиту в кафе, бістро чи ресторан, захворіти;
  • побоювання, що страви і напої приготовлені з несвіжих інгредієнтів;
  • переплатити за замовлення;
  • зіпсувати настрій в закладі.

До кожного страху можна знайти «ключ».

Щоб переконати відвідувачів, що в вашому закладі безпечно, розповідайте і показуйте, що всі співробітники носять маски і рукавички, а на столиках є дезінфектори.

Змініть розсадження гостей. Відстань - півтора, а краще два метри.

Страх спробувати страви з несвіжих продуктів має своє підгрунтя - в закладах істотно скоротився потік гостей, і ймовірність покладів продуктів велика.

Як залучити клієнтів в ресторан, у яких засіло в голові це упередження:

  • перше: показуйте процес відбору продуктів з акцентом на терміни їх зберігання;
  • друге: демонструйте, як готуються страви, і більше розповідайте про пристрої, на яких готуються рибні та м'ясні страви, десерти. Наприклад, професійне теплове обладнання для кафе або ресторану, як бездоганна залікова книжка для студента. Аргумент, який працює на його користь.

Третій страх - переплата за замовлення. Боротися з ним просто - публікуйте меню з цінами у відкритому доступі, щоб відвідувачі могли розрахувати бюджет на своє дозвілля.

Можна додати бонуси для гостей, які зробили замовлення заздалегідь на сайті або через додаток. Так ви змотивуєте відвідати ваш заклад знову.

Щоб розвіяти четвертий страх, доводьте, що у вас в закладі тепла і затишна атмосфера, і ви завжди враховуєте побажання кожного гостя. Показати це можна в соціальних мережах закладу - через сторіс і прямі ефіри.

Складаємо план дій

Пропрацювавши все страхи і потреби аудиторії, ви зрозумієте, як залучити клієнтів в кафе. У вас буде три-чотири масштабні ідеї, пов'язані з донесенням цінностей закладу аудиторії.

Найпростіші способи стати ближче до відвідувача:

  • активно вести соцмережі;
  • влаштовувати в закладі дегустації та майстер-класи;
  • впровадити бонуси для постійних клієнтів;
  • влаштовувати івенти для тих, хто відвідав заклад 2-3 рази.

Після їх запуску проаналізуйте результат, поцікавтеся у гостей сподобалися їм нововведення. Якщо так, то дотримуйтеся обраної стратегії. Якщо ні - вносьте корективи.

Це далеко не всі способи, як залучити гостей в кафе під час кризи. Можна додати ще «щасливі години» або бонус за позначку в сторіс. Але ці активності можна запускати, якщо дозволяє бюджет.