Що робити, якщо бар знаходиться в жвавому районі, але відвідувачів немає або їх вкрай мало?
Вивчивши поради маркетологів, ми дізналися, як залучити клієнтів в кафе-бар, і зараз - дуже корисна інформація для власників закладів.
Перший крок: переглядаємо маркетингову концепцію бару
Зараз люди женуться за трендами, красою і смислами. Ці три чинники повинні простежуватися в вашому закладі - в інтер'єрі, в барній карті, форматі спілкування персоналу з відвідувачами.
Виберіть фірмові кольори для обробки залу для гостей, туалетної кімнати. Придумайте цікавого персонажа або символ, з яким буде асоціюватися у відвідувачів ваш заклад.
Придумайте «фішки», які зацікавлять гостей. Наприклад, фотозоні, де гості зроблять фото з коктейлями. Її можна розташувати біля входу в туалет або в дальньому кутку бару.
Другий крок: складіть трендові меню
Перед тим, як залучити відвідувачів в бар, які у вас жодного разу не були, поспілкуйтеся з постійними гостями.
Дізнайтеся у них, чому вони вибрали ваш заклад, і які коктейлі їм подобаються.
Проаналізуйте, які напої і коктейлі замовляють найчастіше і в які дні.
Використовуйте цю інформацію, щоб скласти меню, яке сподобається широкому колу людей.
Принципи його формування можуть бути самими різними. Наприклад, в будні дні ви подаєте тільки легкі коктейлі, а у вихідні - більш міцні. Можна розписати меню на кожен день, придумавши дні коктейлів з кінофільмів або книг.
Ще один спосіб, для тих, хто думає, як залучити гостей в бар - влаштовувати дні «Піноколади» або «Космополітен». Крім подачі напоїв можна розставити в залі атрибути в стилі фірмових напоїв. Для "піноколада-Патті" підійдуть штучні пальми, шезлонги, екзотичні фрукти в вазах.
Після того як оновите меню, переконайтеся, що у вас є обладнання для бару, з яким можливі будь-які експерименти.
Третій крок: перегляньте соціальні мережі
Якщо вас немає в Інстаграме або Тік-Току, то для левової частки потенційних відвідувачів, вас просто не існує.
Зараз соцмережі - модний джерело інформації. І потрібно його використовувати.
Як залучити народ в бар, Якщо у вас є акаунт в інстаграме:
- публікувати пости, Сторіс, reels про барі - розповідайте про інтер'єр і цікаві коктейлі для відвідувачів. Демонструйте, як ви готуєте коктейлі. Надайте максимум інформації про заклад;
- влаштовуйте івенти для передплатників сторінки - з додатковими знижками на напої, бонусами, подарунками;
- запрошуйте передплатників на майстер-класи з приготування коктейлів з певною групою товарів (фруктами, сиропами, алкогольними напоями) або для конкретного події - дівич-вечора, романтичного побачення, зустрічі з колегами після роботи.
Якщо ведете сторінку в тик-ток, знімайте відео про життя бару, івентах, процесі приготування коктейлів. Цей контент викликає довіру аудиторії, і бажання відвідати заклад.
І перед тим, як залучити людей в бар, переконайтеся, що в залі достатньо місць для нових відвідувачів, в фотозоні (якщо є така) і в туалетній кімнаті все в повному порядку. Так ви проявите турботу про нові гостях, і вони обов'язково відзначать ці моменти