Ви є тут

Як залучити відвідувачів до бару

Що робити, якщо бар знаходиться в жвавому районі, але відвідувачів немає або їх вкрай мало?

Вивчивши поради маркетологів, ми дізналися, як залучити клієнтів в кафе-бар, і зараз - дуже корисна інформація для власників закладів.

Перший крок: переглядаємо маркетингову концепцію бару

Зараз люди женуться за трендами, красою і смислами. Ці три чинники повинні простежуватися в вашому закладі - в інтер'єрі, в барній карті, форматі спілкування персоналу з відвідувачами.

Виберіть фірмові кольори для обробки залу для гостей, туалетної кімнати. Придумайте цікавого персонажа або символ, з яким буде асоціюватися у відвідувачів ваш заклад.

Придумайте «фішки», які зацікавлять гостей. Наприклад, фотозоні, де гості зроблять фото з коктейлями. Її можна розташувати біля входу в туалет або в дальньому кутку бару.

Другий крок: складіть трендові меню

Перед тим, як залучити відвідувачів в бар, які у вас жодного разу не були, поспілкуйтеся з постійними гостями.

Дізнайтеся у них, чому вони вибрали ваш заклад, і які коктейлі їм подобаються.

Проаналізуйте, які напої і коктейлі замовляють найчастіше і в які дні.

Використовуйте цю інформацію, щоб скласти меню, яке сподобається широкому колу людей.

Принципи його формування можуть бути самими різними. Наприклад, в будні дні ви подаєте тільки легкі коктейлі, а у вихідні - більш міцні. Можна розписати меню на кожен день, придумавши дні коктейлів з кінофільмів або книг.

Ще один спосіб, для тих, хто думає, як залучити гостей в бар - влаштовувати дні «Піноколади» або «Космополітен». Крім подачі напоїв можна розставити в залі атрибути в стилі фірмових напоїв. Для "піноколада-Патті" підійдуть штучні пальми, шезлонги, екзотичні фрукти в вазах.

Після того як оновите меню, переконайтеся, що у вас є обладнання для бару, з яким можливі будь-які експерименти.

Третій крок: перегляньте соціальні мережі

Якщо вас немає в Інстаграме або Тік-Току, то для левової частки потенційних відвідувачів, вас просто не існує.

Зараз соцмережі - модний джерело інформації. І потрібно його використовувати.

Як залучити народ в бар, Якщо у вас є акаунт в інстаграме:

  • публікувати пости, Сторіс, reels про барі - розповідайте про інтер'єр і цікаві коктейлі для відвідувачів. Демонструйте, як ви готуєте коктейлі. Надайте максимум інформації про заклад;
  • влаштовуйте івенти для передплатників сторінки - з додатковими знижками на напої, бонусами, подарунками;
  • запрошуйте передплатників на майстер-класи з приготування коктейлів з певною групою товарів (фруктами, сиропами, алкогольними напоями) або для конкретного події - дівич-вечора, романтичного побачення, зустрічі з колегами після роботи.

Якщо ведете сторінку в тик-ток, знімайте відео про життя бару, івентах, процесі приготування коктейлів. Цей контент викликає довіру аудиторії, і бажання відвідати заклад.

І перед тим, як залучити людей в бар, переконайтеся, що в залі достатньо місць для нових відвідувачів, в фотозоні (якщо є така) і в туалетній кімнаті все в повному порядку. Так ви проявите турботу про нові гостях, і вони обов'язково відзначать ці моменти