У 2020-му році ресторанний бізнес пережив масштабну кризу. Саме він кардинально змінив формат роботи з клієнтами і сформував абсолютно нові тенденції в ресторанному бізнесі, що дозволили закладам залишатися на плаву, незважаючи на колосальні потрясіння.
Давайте розглянемо детальніше нові тренди в ресторанному бізнесі 2020 року, і спробуємо спрогнозувати, які з них залишаться з нами, а які "відживуть" через пару років.
Купівля багатофункціонального обладнання
Мова про грилі, мангали та інше обладнання, яке можна встановити як в закритому залі, так і на відкритому майданчику.
Криза легше пережили закладу з просторими терасами, верандами і літніми майданчиками, що дозволяють розсадити гостей на певній відстані один від одного.
І в цьому випадку грилі і мангали, встановлені на відкритому майданчику, виконують дві важливі завдання:
1) Стали особливою «фішкою» закладу: такий хід використовувало всього 10-15% ресторанів, пабів і кафе нашої країни;
2) Скоротили час на приготуванні і подачі страв: час приготування м'ясних, рибних і овочевих страв - від 3 хвилин. Це рекордний час.
Якщо у вашому закладі досі немає мангалів, грилів, печей, призначених для приготування їжі на свіжому повітрі, замовляйте їх у нас. У нашій компанії є все для ресторанного бізнесу, що працює в складний період часу.
Доставка їжі додому або в офіс
Ще один тренд в ресторанному бізнесі, який сформувався в 2020-му році, доставка їжі додому, в офіс або на конкретну локацію.
Цього року попит на доставку страв з кафе, ресторану, пабу збільшився в кілька разів, оскільки більшість українців строго дотримувалися правил самоізоляції.
З послабленням карантину ця тенденція збереглася.
Пошук фірмового стилю
Незважаючи на те, що в період карантину багато закладів зійшли з дистанції і, відповідно, конкуренція стала нижче, це не зупинило закладу шукати особливі «фішки» для гостей.
Інновації ресторанного бізнесу в цьому плані були найрізноманітнішими:
- Зміна розсадження гостей в основному залі і на відкритому майданчику з урахуванням рекомендованого відстані;
- Розширення меню з урахуванням побажань людей, які дотримуються різних систем харчування;
- Придбання обладнання, що дозволяє скоротити час на приготуванні страв з м'яса, риби, овочів до 3-6 хвилин;
- Розробка системи лояльності для гостей закладу, спрямованої на оформлення повторних замовлень в кафе, пабі або в ресторані;
- Перехід на сторону street food, якій дозволено базуватися в будь-яких локаціях і організувати оперативну доставку їжі в конкретному районі або місті.
Підвищені заходи безпеки
Ще одна сучасна тенденція в ресторанному бізнесі, сформована кілька місяців тому - підвищена увага до дотримання санітарних норм.
Це зміна торкнулася багатьох чинників:
- Свіжості продуктів, використовуваних для приготування страв з основного і додаткового меню;
- Уніформа персоналу: наявність захисних масок і рукавичок обов'язкова;
- Атрибутів на столах гостей: тепер антисептики для рук і робочих поверхонь - must-have для закладів громадського харчування.
За дотриманням цих заходів стежать як гості закладів, так і профільні інстанції.
Вікно видачі
Цей прийом з'явився в умовах жорсткого карантину, коли вхід для гостей в зал кафе, пабів, ресторанів був заборонений. Але вікно видачі досі працює в багатьох закладах. Воно розраховане для гостей, які поспішають або не хочуть затримуватися в закладі.
Головна вимога до вікна видачі - швидка обробка замовлень, щоб уникнути утворення довгій черзі.