Ви є тут

Що таке HORECA

Цей термін зустрічається в статтях про маркетинг, ресторанноий або готельний бізнес.

І для людей, які не пов'язані з цією сферою, складно зрозуміти, що таке ХОРЕКА, і чому їй приділяється пильний вплив з боку рестораторів, власників готелів, зірок шоу-бізнесу, та пересічних відвідувачів місць громадського харчування.

У цій статті розберемося, що таке HORECA, за якими законами воно функціонує і як компанія UNIT-Group впливає на розвиток цього напрямку в Україні.

Що таке HORECA

У Європі та США цей термін поширений серед співробітників готелів, ресторанів, кафе та інших закладів громадського харчування. Спочатку його використовували в неформальних розмовах, потім - на офіційному рівні.

В Україні термін «ХОРЕКА» з'явився в кінці 90-х з запуском великих мереж готелів, ресторанів і кафе, відкриттям перших кав'ярень, пабів і нічних клубів.

HORECA - це скорочене позначення таких слів, як Hotel - Restaurant - Café / Catering / Casino, тобто всіх закладів, пов'язаних зі сферою послуг і прийомом гостей.

У HoReCa є три ключові завдання:

  • розвиток бізнес-мережі: її розширення і збільшення клієнтської бази;
  • підвищення якості обслуговування гостей закладу;
  • постійна робота над іміджем кафе, ресторану, готелю, кав'ярні.

Саме ці завдання формують закони в сфері обслуговування і визначають кроки власників закладу за його популяризації.

Як популяризувати заклад в сфері HoReCa в Україні

Є думка, що HoReCa - це сфера, в якій неможливо розслабитися. Власникам закладів доводиться постійно придумувати, як утримати увагу нових клієнтів, і підвищити довіру постійних.

І для цього використовуються різні PR-методи - від організації заходів в стінах закладу до реклами закладу із залученням зірок шоу-бізнесу. Такі події висвітлюються в пресі і в соціальних мережах.

Але є й інший спосіб зробити заклад популярним серед цільового сегмента - людей, які відвідують ресторан, кафе, кав'ярні, паб.

Візьмемо будь-який заклад громадського харчування, який тільки-тільки вийшло на ринок.

Щоб про нього заговорили, власникам потрібно продумати ряд важливих деталей:

  • формування власного стилю і позиціонування на ринку: важливо чітко знати, для якого сегмента відкрито заклад - студентів, співробітників офісів, бізнесменів;
  • створення спеціальних «фішок» для закладу, через які про нього будуть дізнаватися;
  • різноманітність страв в меню;
  • швидкість подачі готових страв: чим вона вища, тим краще;
  • затишок і комфорт гостей: зручні крісла або стільці, приємний аромат в основному залі, подача страв на спеціальному посуді;
  • стиль комунікації персоналу з гостями.

І в цьому випадку перше, що потрібно зробити - закупити якісне обладнання для HoReCa: грилі, печі, гідрофільтри, що усувають неприємні запахи, меблі для зберігання посуду, таганки і інші вироби, необхідні для подачі страв. Придбати це обладнання можна в UNIT-Group. У нас можна купити як готові вироби, так і оформити їх виготовлення за індивідуальним проектом.

Як команда UNIT-Group вплинула на розвиток HoReCa в Україні

Наша компанія займається виробництвом теплового обладнання, посуду, виробів для подачі готових страв, конструкцій для організації робочого простору, гідрофільтрів та іншої продукції для закладів громадського харчування.

Багато товарів з лінійки UNIT Group стали інноваційними для України. Наприклад, аргентинські грилі. Їх використовують для приготування стейків, риби, овочів і десертів. І завдяки цьому обладнанню в Україні з'явилися перші гриль-бари, ресторани і реберних, де подають соковиті і ароматні страви з м'яса.

А якщо у вас є таганки для шашлику UNIT Group, то подача цієї страви вже ніколи не буде колишньою.

Тепер ви точно знаєте, що HoReCa - це впливова сфера, без якої важко уявити життя пересічних українців. З нею ми стикаємося щодня: коли пробігаємо повз кав'ярні, де беремо першу чашку кави, бронюємо столик в улюбленому пабі або вибираємо готель, в якому проведемо канікули з сім'єю.

І команда UNIT-Group має безпосередній вплив на розвиток HoReCa і поліпшення якості обслуговування відвідувачів в готелях, пабах, ресторанах.