Пекарня, де витає аромат свіжих булочок і кави - місце, куди хочеться зазирнути по дорозі в офісі або в обідню перерву.
Але, що робити, якщо в пекарні є всі атрибути для приємного проведення часу, але гостей мало?
Ми знайшли способи, як залучити клієнтів в пекарню, які підійдуть як маленьким, так і великим закладам.
Перегляд меню
Один з факторів, над яким важливо попрацювати - меню. Бажано, щоб в ньому були частування для різних груп відвідувачів - студентів, співробітників офісів, молодих мама, дітей.
Мета студента - швидкий, ситний і при цьому недорогий перекус. Йому сподобаються такі страви, як пироги або капкейкі з солоною начинкою.
Таке частування сподобається і тим, хто хоче смачно і ситно пообідати.
Друга категорія частувань - пироги із солодкою начинкою, торти, капкейкі. Це - прекрасне доповнення до кави або чаю.
Третя група - булочки, рогалики, м'які бублики. Їх зручно їсти на ходу, не переживаючи, що можна забруднити одяг.
До речі, для найменших відвідувачів можна придумати кекси зі смішними мордочками або тортики, прикрашені фігурками їх улюблених персонажів з мультфільмів.
І найважливіший момент: як залучити клієнтів в кондитерський магазин після перегляду меню. Все просто: виставите новинки на вітрину, зробіть пост з оглядом страв в соцмережах, розповідайте про них гостям закладу. Так ви привернете до нових пригощань додаткову увагу.
Ревізія обладнання
Іноді справа не в меню, а в смаку і швидкості приготування випічки.
Вважається, що пекарня - це заклад, де можна швидко перекусити або взяти ласощі з собою. На цю процедуру відвідувач готовий витратити 5-7 хвилин. При цьому він хоче отримати м'яке і ароматне частування.
Якщо в двох пунктах піде щось не так, то ви втратите потенційного клієнта.
Перед тим, як залучити покупців в пекарню, які раніше у вас не бували, оціните стан печей, холодильного обладнання та іншої техніки, яка використовується для роботи закладу.
Основа смачних страв - професійне обладнання для пекарні. Воно скоротить час приготування страв і дозволить поекспериментувати з приготуванням випічки.
Ведення соціальних мереж
Ті, хто активно веде соцмережі, не шукає відповідь на питання: як залучити народ в пекарню.
Вони - в поле зору потенційних клієнтів, оскільки діляться корисною інформацією:
- показують вітрину, на якій виставлені частування;
- через фото і відео передають атмосферу закладу;
- показують процес приготування страв;
- розповідають про команду пекарні;
- діляться відгуками нових і постійних відвідувачів.
Цей контент викликає інтерес і довіру до закладу. І після відвідин багато гостей роблять фото і відео в соціальних мережах, відзначаючи локацію. Пекарня отримує додаткову рекламу, причому безкоштовно.
Тому, якщо питання: як залучити покупців в кондитерський магазин, актуально - перегляньте своє ставлення до соціальних платформ або проаналізуйте контент, який ви публікуєте в Інстаграме, Фейсбуці або в Тік-Току.