Ви є тут

Список необхідного обладнання для організації шведського столу

Подача страв у форматі «шведський стіл» популярна у всьому світі. Її практикують у кафе, ресторанах, бістро, готелях, а також на світських заходах, що відбуваються у нічних клубах або на відкритих майданчиках.

Якщо заклад планує організацію шведського столу вперше, важливо вивчити ключові нюанси.

Як і коли сформувалося поняття «шведський стіл»

Головне питання, яке цікавить рестораторів: чому шведський стіл так називається. Цей формат подачі страв зародився у Швеції у Середньовіччі. Перед приходом гостей скандинави виставляли всі блюда у великих металевих мисках на столах. Так вони позбавлялися зайвих церемоній, пов'язаних з черговою подачею розносів, оскільки одразу бачили весь асортимент та вибирали страви, які їм подобалися.

Що таке шведський стіл сьогодні?

шведський стіл

Це розміщення готових страв у певній черговості – салати, холодні закуски, перші та другі страви, десерти. Для закладів, які вибирають цей формат подачі страв, це вагома перевага, оскільки:

  1. Гості самостійно обирають частування, які хочуть спробувати. Можна взяти холодні закуски та десерт або обмежитися напоями;
  2. Доступ до всіх страв – вільний;
  3. Об'єм необмежений.

«Шведський стіл» можна запровадити у закладі будь-якого типу – від міні-бістро для студентів до елітного ресторану.

Правила організації шведського столу

Шведський стіл у ресторані відрізнятиметься від аналогічної подачі страв у готелі або бізнес-центрі. Це пов'язано з нюансами:

  • кількість гостей закладу;
  • формат заходу – бізнес-ланч, стандартний прийом їжі в готелі, весілля, світський раут;
  • меню;
  • площа зали, де проходить прийом їжі.

Информацию по этим пунктам нужно выписать и только затем заказать профессиональное оборудование для шведского стола.

Облаштування шведського столу

Тепер розберемо головне питання: яке обладнання для шведського столу потрібно придбати насамперед?

Перше – шведські лінії. Вони потрібні для зберігання овочевих нарізок. Обладнання шведської лінії – важливий етап, оскільки це – перша взаємодія гостя із закладом. Рекомендуємо стежити за температурним режимом та якістю викладки овочевих нарізок. Потрібно зробити їх презентабельною.

шведські лінії самообслуговування

Друге - салат-бари. Це холодильні вітрини, що оснащені металевими ємностями. У них викладаються готові салати із заправкою (оливковою олією, майонезом, соусами) або без. Якщо салати без заправки, то біля вітрин потрібно розставити ємності з маслом, спеціями та іншими приправами.

Третє – марміти або лінії з мармітами, де виставляються порційно:

  • гарячі страви з м'яса або риби;
  • перші страви – супи, борщі, окрошка;
  • гарніри – каші, картопля різного типу (відварена, смажена, пюре).

Їхня головна перевага в тому, що вони зберігають температуру страв. Ви отримуєте гарнір, суп або відбивну з запалу, з жару.

Четверте – столи для відвідувачів, де вони зможуть розміститися та продегустувати вибрані страви.

П'яте – електрична плита. Вона необхідна для приготування гарячих страв та гарнірів. Пристрій підбирається з урахуванням типу закладу та інтенсивності потоку людей.

Шосте – холодильні столи. Вони використовуються для приготування салатів, овочевих нарізок, піци.

Також для облаштування кухні необхідно вибрати:

  • обробні столи;
  • холодильні шафи;
  • ларі з прозорими дверцятами та кришками для зберігання напоїв;
  • витяжні парасольки, що усувають неприємні запахи, жир, сажу. З ними робота персоналу на кухні буде більш комфортною.

зонд витяжний на кухні ресторану

Це базовий набір обладнання для кафе, ресторану, бістро. Однак, список пристроїв для готелю, що впровадив систему шведського столу, буде більшим.

Шведський стіл у готелі: основні особливості

Окрім шведської лінії обладнання, мармітів, салат-барів, рекомендується придбати:

  • вафельниці;
  • тостери;
  • прилади для варіння яєць;
  • теплові вітрини;
  • нагрівачі страв.

Вафлі, тости, варені яйця – обов'язкова складова сніданку у різних країнах.

Теплові вітрини потрібні, щоб підтримувати оптимальну температуру готових страв.

Для зберігання прохолодних напоїв потрібна холодильна шафа, а для приготування чаю, кави - електричний чайник, кавомашина або кавоварка.

З додаткового інвентарю, який використовується в залі, знадобляться:

  • лопатки;
  • ложки;
  • вилки;
  • ножі;
  • щипці;
  • захоплення.

Ці інструменти потрібні, щоб акуратно перенести їжу із загального столу на окрему тарілку.

Організовуючи шведський стіл у готелі, потрібно врахувати й інші нюанси:

  1. Режим роботи залу: важливо, щоб персонал встиг приготувати та виставити страви у залі;
  2. Меню: бажано, щоб воно було циклічним;
  3. Відповідність страв ціновому сегменту готелю.

Узгодивши всі фактори, вам вдасться організувати роботу залу зі шведським столом на високому рівні.

Шведський стіл у ресторані або в кафе

Після купівлі обладнання потрібно продумати формат роботи закладу – шведський стіл працюватиме постійно або у певний час.

Після цього розробити меню, що складається з «постійних» страв та страв, які подаються у певні дні або випадки.

Ще один аспект – правильний розрахунок обсягу їжі на кількість гостей. У дні, коли кількість відвідувачів скоротиться, високий ризик отримати залишок страв понад норму.

Вибір обладнання для шведського столу

линия самообслуживания для ресторанов линия самообслуживания для гостиниц линия самообслуживания для кафе

Если вы решили организовать шведский стол в кафе, ресторане или отеле, заказывайте профессиональное оборудование в UNIT Group. Наша компания на украинском рынке более 10 лет. Мы выпускаем холодильное, тепловое и нейтральное оборудование для крупных торговых сетей, отелей, супермаркетов.

Главные преимущества UNIT Group:

  • высокое качество оборудования;
  • производство до 14 рабочих дней;
  • современный дизайн конструкций;
  • высокие технические характеристики

Приобрести готовое оборудование или заказать разработку новых устройств можно на нашем сайте.

Задать вопрос